keskiviikko 16. maaliskuuta 2016

Minä muistan

Kuva: Siskot/Mikko Haapasaari
"Mä oon käyny joka kerta täällä lammen rannassa sillon kun noista vertaissiskoista on joku lähteny taivaan matkalle. Yks kerta oli semmonen tosi kaunis, upee syksypäivä ja tää oli ihan täynnä joutsenia tää lampi. Ja me laskettiin et niit oli joku nelkyt. Nelkyt niit joutsenia ja ne teki semmosia pieniä laumoja ja lähti aina semmosessa pienessä parvessa sitten lentoon ja, kunnes siitä yks yksinäinen joutsen lähti ja lentään ja se kiersi tätä lampee, lammen ympäri ja kiersi ja kiersi tota lampee ja itki semmosta tosi yksinäistä itkua ja sit se lähti yksin lentään tonne. Se lensi meiän yli sillain ihan tosi matalalta niin kun et tuntu siltä et jos ois nostanu käden niin ois voinu silittää sitä joutsenta vaikka mahasta. Se oli yks siskojoutsen. Lähti matkalle. Sen jälkeen mä oon tullu aina sytyttään kynttilän tänne". (Marjo-Riitta Karhunen Avec Tastula -ohjelmassa 12.12.2014)

Marjo-Riitta liittyi siskojoutsenten parveen 3.3.2016. Lauantaina muistamme häntä yhdessä. Sytytä sinäkin kynttilä Mallun ja kaikkien pois lentäneiden siskojemme muistoksi lauantai-iltana. 
Kuva: Siskot/Mikko Haapasaari

Lue lisää:

Siskojen nettisivu http://www.siskot.info/
Siskojen tapahtumakutsu https://www.facebook.com/events/592935450869112/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti