”Kampanjan teemana on Yhdessä eteenpäin. Lähdin suunnittelemaan nauhaa teeman pohjalta. Siihen päätyivät pitkät sääret ja korkeat korot, jotka symboloivat eteenpäin menemistä ja tulevaisuuteen katsomista”, Parikka kertoo Syöpäjärjestöjen nettisivuilla.
Helmikuussa 2012 42-vuotiaana rintasyöpään sairastuneen kolmen teinin yh-äidin kokemuksia ja ajatuksia taudista, jonka vastoin kaikkia yleisesti tunnettuja riskitekijöitä sain nyt jo toistamiseen. Ekalla kerralla olin 31 ja kolmen pienen lapsen äiti: esikoinen eskarissa, kuopus ei kahtakaan. Kirjoitan toisaalta ajatuksiani selkeyttääkseni, toisaalta siksi, että "Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, jaettu suru puoli surua."
tiistai 16. syyskuuta 2014
Korkkarit kattoon!
Ja roosa nauha rinnuksiin! On nimittäin aika vetävän näköinen nauha tänä vuonna: kenkäsuunnittelija Minna Parikka sai kunnian suunnitella Suomen roosan nauhan tänä vuonna, ja siitä tulikin ihan hänen näköisensä:
”Kampanjan teemana on Yhdessä eteenpäin. Lähdin suunnittelemaan nauhaa teeman pohjalta. Siihen päätyivät pitkät sääret ja korkeat korot, jotka symboloivat eteenpäin menemistä ja tulevaisuuteen katsomista”, Parikka kertoo Syöpäjärjestöjen nettisivuilla.
Roosa nauha
-päivää vietetään perjantaina 10.10.2014. Korkkarit kattoon, ja pinkkiä päälle! Vaikkapa nämä, jos rohkeutta ja rahaa riittää! :-)
”Kampanjan teemana on Yhdessä eteenpäin. Lähdin suunnittelemaan nauhaa teeman pohjalta. Siihen päätyivät pitkät sääret ja korkeat korot, jotka symboloivat eteenpäin menemistä ja tulevaisuuteen katsomista”, Parikka kertoo Syöpäjärjestöjen nettisivuilla.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti